Košík (0) Zatvoriť

Žiadne produkty v košíku.

Košík (0) Zatvoriť

Žiadne produkty v košíku.

Úvod Blog Obchodné podmienky pre Potraviny -Veľkoobchod

Obchodné podmienky pre Potraviny -Veľkoobchod

Obchodné podmienky pre Veľkoobchod

1. Všeobecné ustanovenia

1.1 Všeobecné obchodné podmienky upravujú záväzkové vzťahy medzi podnikateľmi, ak je pri ich vzniku zrejmé s prihliadnutím na všetky okolnosti, že sa týkajú ich podnikateľskej činnosti.

1.2 Tieto obchodné podmienky sú platné pri uzatváraní kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, nákupom tovaru predávajúceho, ak pri ich vzniku je zrejmé s prihliadnutím na všetky okolnosti, že sa kúpne zmluvy týkajú ich podnikateľskej činnosti. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim a bližšie vymedzujú práva a povinnosti zmluvných strán.

2. Zmluvné strany

2.1 Predávajúci: Martons / SKBuild s.r.o. Biskupa Kondého 5138/30, 929 01 Dunajská Streda, IČO: 53112482 spoločnosť s ručením obmedzeným, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, email: [email protected], 0910149253

2.2 Kupujúci: Na účely Kúpnej zmluvy a Všeobecných obchodných podmienok sa kupujúcim rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nadobúda tovar od predávajúceho za kúpnu cenu v rámci svojej podnikateľskej činnosti, ktorej identifikácia je uvedená v záhlaví Objednávkového formulára.

3. Práva a povinnosti zmluvných strán

3.1 Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar, čo do množstva a druhu a previesť na neho vlastnícke práva k takému tovaru. Predávajúci je povinný odovzdať s tovarom všetky doklady, ktoré sa na tovar vzťahujú. Predávajúci je povinný umožniť kupujúcemu nadobudnúť vlastnícke právo k predávanej veci v súlade s Kúpnou zmluvou, Všeobecnými obchodnými podmienkami a Obchodným zákonníkom.

3.2 Kupujúci sa zaväzuje dodržiavať všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok predávajúceho. Kupujúci je povinný zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu, a to v lehote splatnosti faktúry vzťahujúcej sa k objednanému tovaru. Kupujúci je povinný prevziať si tovar v mieste určenia podľa dohody zmluvných strán v Kúpnej zmluve.

3.3 Zmluvné strany sa zaväzujú k výkonu ich práv a povinností v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami a Kúpnou zmluvou uzatvorenou medzi nimi, zároveň budú rešpektovať zásady poctivého obchodného styku a obchodné zvyklosti medzi nimi.

4. Dodanie tovaru

4.1. Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný druh tovaru a množstvo na základe objednávky kupujúceho v dojednanej cene a v dohodnutom čase. Tovar je pri preprave bezpečne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Zároveň je tovar označený iniciálami predávajúceho.

Dodanie tovaru je závislé tiež na dovoze tovaru od našich dodávateľov. Z dôvodu rôznych príčin, ktoré nedokáže naša firma ovplyvniť sa môže stať, že nedodáme niektoré tovary, ktoré boli objednané. O zmenách dodania objednaného tovaru sa v rámci našich možností snažíme našich zákazníkov informovať. Preto prosíme rešpektujte to, že negarantujeme 100% dostupnosť všetkých produktov v danom čase.

4.2 Objednaný tovar bude podľa jeho dostupnosti a prevádzkových možností predajcu dodaný, v čo najkratšom čase, v rozpätí od 3 až 10 pracovných dní dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Tovar sa považuje za dodaný doručením na adresu, ktorú kupujúci uviedol v objednávke a podpísaním preberacieho protokolu.

4.3. Tovar zasielame hlavne prostredníctvom kuriérskych spoločností SPS a RABEN , Nagel. Tovar zasielame len v rámci Slovenskej republiky. Poskytujeme možnosť dohodnúť si individuálnu formu prevzatia tovaru, najmä osobne v okresoch MA, BA, SC, GA, TT, DS, PZ, Bratislava a okolie, Galanta, Senec, Sereď – rozvoz minimálne dva krát týždenne zdarma bez ohraničenia sumy a hmotnosti. Jelka, Galanta, Sereď – možné dodanie každý deň aj osobný odber na predajni, respektíve v sklade bezplatne. Komárno, Šaľa Nitra, Malacky, Stupava a okolie rozvoz minimálne raz týždenne.

4.4 Pri veľkoobchodných je minimálna hodnota objednávky 40 eur bez DPH, pri objednávkach sú stanovené aj hranice dodávky tovaru zdarma a prepravné na veľkoobjemové zásielky posielané kuriérom či prepravcom, a to nasledovne:

  1. Zásielky s hmotnosťou DO 50kg a s hodnotou DO 250 eur bez DPH – PODĽA SADZOBNÍKA prepravcu SPS!
  2. Zásielky s hmotnosťou DO 50kg a s hodnotou NAD  250 eur bez DPH -ZDARMA
  3. Zásielky s hmotnosťou NAD 50kg a s hodnotou DO  400 eur bez DPH – 45 eur/bez DPH
  4. Zásielky s hmotnosťou NAD 50kg a s hodnotou NAD  400 eur bez DPH -ZDARMA
    1. 4.1 ŽITNOOSTROVSKÁ Pekáreň. Min. hodnota objednávky na čerstvé pečivo nie je stanovená, ale len, keď pečivo objednáte nad 40 eur bez DPH tak máte aj dodanie zdarma. Pečie sa pondelky a stredy od 4:45 ráno, takže vždy sa sťahujú objednávky pár minút pred týmto časom takže objednávky, ktoré sa odošlú do týchto dátumov sa upečú v ten deň.
  5. 5. BEZOBALOVÝ PREDAJ – pre bezobalový predaj je doprava zdarma od 400 eur bez DPH v SR, v ČR od 600eur – ceny budú fakturované podľa sadzby prepravcu v závislosti od akosti, hmotnosti a rozmerov zásielky to bude Raben, Nagel alebo SPS.
    Tieto pravidlá a výška poplatku v žiadnom prípade neodzrkadľuje náš reálny náklad na prepravu, je len určitým percentuálnym podielom na ňom. Veľkoobjemové zásielky sa budú zasielať buď kuriérom SPS alebo nákladnou prepravou spoločnosti RABEN na polovičnej nevratnej palete, najmä z dôvodu predísť reklamáciám kvôli nesprávnym zaobchádzaním sa so zásielkami zo strany balíkového prepravcu. Veríme, že takto dosiahneme spokojnosť všetkých našich partnerov.

4.5 Pri dodaní tovaru je kupujúci povinný prezrieť tovar, skontrolovať nepoškodenosť obalu i samotného tovaru, zároveň je povinný skontrolovať množstvo a druh dodaného tovaru. Tieto skutočnosti je kupujúci povinný predávajúcemu potvrdiť v preberacom protokole uvedením dátumu a miesta prevzatia a podpisu preberajúcej osoby s uvedením čitateľného mena a priezviska takejto osoby.

4.6. ROZVOZ CHLADENÉHO A MRAZENÉHO TOVARU!! Rozvoz podľa dohody a aktuálnych objednávok: – v rámci BA a okolia 2x za týždeň zatiaľ nie sú pevne stanovené dni. (do okolia patria aj obce Rusovce, Most pri BA, Bernolákovo, Malinovo, Zálesie, Ivanka pri Dunaji, Dunajská Lužná, Rovinka, Stupava, – Malacky, PEZINOK (Sobota doobeda, prípadne Pondelok ) – Senec, Lehnice 2 krát do týždňa podľa potreby – Galanta , Šamorín, Sereď Trnava 1x do týždňa podľa objednávok.

5. Platobné podmienky

5.1 Platbu je možné realizovať výlučne v hotovosti v prípade osobného odberu alebo formou bankového prevodu, alebo dobierky.

5.2 Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu v termíne splatnosti podľa faktúry vystavenej predávajúcim. Povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu sa považuje za splnenú dňom pripísania na účet predávajúceho. Zároveň si však vyhradzujeme právo určiť preferovaný spôsob platby.

5.3 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien v ponukovom liste produktov. Nakoľko spolupracujeme aj so zahraničnými výrobcami a dodávateľmi zdravej výživy a potravín, vyhradzujeme si právo meniť ceny, ktoré sú uvedené v ponukovom liste. Ceny priebežne prispôsobujeme aktuálnym kurzom, za ktoré kupujeme tovar od zahraničných dodávateľov.

6. Reklamácia produktov

6.0. Na produkty Značky Martons, Najtelo, Farmilion sa vzťahuje 100% pozáručný servis, pod čím rozumieme výmenu kus za kus produktu po záruke alebo aj krátko 7-14 dní pred dobou exspirácie. Výmena sa uskutočňuje výlučne formou doručenia produktu na adresu sídla našej firmy s dokladom (faktúra) preukazujúc im nadobudnutie tovaru od našej spoločnosti v konkrétnom čase. Následne sa výmenný produkt pripojí k nasledujúcej objednávke, a tak sa servis vybaví.

6.1. Na produkty sa vzťahuje výrobcom stanovená doba minimálnej trvanlivosti, ktorá je štandardne uvedená na etikete každého produktu.

6.2 Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho.

6.3 Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný poslať reklamáciu emailom, počkať na pokyny predávajúceho a následne doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane faktúry predávajúcemu. Reklamácia musí obsahovať popis závady a číslo dodacieho listu alebo faktúry. Po odoslaní reklamácie dostane kupujúci od predávajúceho potvrdenie prijatia reklamácie na email.

6.4 Za poškodenia, ktoré na tovare vznikli po odovzdaní kupujúcemu sa nezodpovedáme. Vami zistené chyby sa budeme snažiť odstrániť, v čo najrýchlejšom čase. Pozáručný servis neposkytujeme.

7. Odstúpenie od zmluvy

7.1 Zmluvná strana môže od zmluvy odstúpiť len z dôvodov uvedených vo Všeobecných obchodných podmienkach.

7.2 Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy na základe skutočností uvedených v bode 4.4 pri dodržaní lehoty na odstúpenie od zmluvy.

7.3 Kupujúci po prevzatí tovaru a potvrdení preberacieho protokolu nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy.

7.4 Zmluvná strana má právo odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje, ak jedna zmluvná strana v čase uzatvorenia zmluvy vedela o skutočnostiach, ktoré mali vplyv na rozhodovanie druhej zmluvnej strany o uzatvorení zmluvy.

7.5 V ostatných prípadoch zmluvná strana môže odstúpiť od zmluvy len v prípade neplnenia svojej povinnosti druhou stranou v dodatočnej lehote.

7.6 Odstúpením od zmluvy zanikajú práva a povinnosti strán zo zmluvy. Zmluvné strany sú povinné vydať si doteraz poskytnuté plnenia.

8. Ochrana osobných údajov

8.1 Týmto prehlasujeme a zaväzujeme sa, že zverejnené osobné údaje nebudú bez súhlasu ich vlastníka akokoľvek poskytnuté tretej osobe a taktiež nebudú použité ku komerčným účelom.

8.2 V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov Vás chceme informovať o tom, že, ako náš zákazník umožňujete, aby spoločnosť Martons / SKBuild s.r.o. Biskupa Kondého 5138/30, 929 01 Dunajská Streda, IČO: 53112482 , ako správca údajov evidovala, spracovala alebo použila Vaše osobné údaje (obchodné meno, sídlo, adresa prevádzok, telefónne číslo, fax, e-mail) v súlade s týmto zákonom, na účely evidovania, zasielania tovaru, ponukových listov a akcií.

8.3 Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Kedykoľvek môžete požiadať o vymazanie alebo úpravu Vami poskytnutých osobných údajov písomnou formou. V prípade, že nastane zmena vo Vašich údajoch, prosíme Vás, aby ste nám to oznámili písomnou formou.

9. Záverečné ustanovenia

9.1 Odoslaním objednávky zákazník súhlasí s týmito obchodnými a dodacími podmienkami, súhlasí i s podmienkami reklamácie.

9.2 Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi predajcom a kupujúcim.

9.3 Predajca si vyhradzuje právo meniť znenie Všeobecných obchodných podmienok. Zmenené podmienky zverejní na internetových stránkach www.martons.sk.

9.4 Vzťahy neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa budú spravovať ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Kupujúci a predávajúci (ďalej len “Strany”) majú záujem riešiť svoje spory prednostne mimosúdne, a preto sa podľa zákona č. 244/2002 Z. z. (ďalej len “ZRK”) dohodli, že okrem tých sporov, pri ktorých to zákon výslovne vylučuje, predložia všetky spory, ktoré medzi nimi vznikli alebo vzniknú z tejto kúpnej zmluvy (ďalej len “Zmluva”), ako aj spory (i) o platnosť, trvanie a výklad Zmluvy a právnych úkonov strán, (ii) o náhradu škody a vydanie bezdôvodného obohatenia, (iii) o iných nárokoch strán, ktoré vzniknú za trvania. Ak je zmluvnou stranou fyzická osoba, ktorú osobitný predpis považuje za spotrebiteľa, je táto oprávnená, v rozsahu určeným zákonom, podať žalobu nielen na NRS, ale aj na všeobecnom súde. Strany vyhlasujú, že sa rozhodnutiu NRS bez výhrad podriadia. Strany, ak to zákon pre konkrétny prípad nezakazuje, týmto vylučujú podanie žaloby podľa § 40 ods. 1 písm. h) ZRK (dôvody obnovy konania) a dohodli sa, že NRS bude konať nasledovne: (i) podľa slovenského právneho poriadku, (ii) podľa zásad spravodlivosti, pokiaľ to zákon nevylučuje, (iii) podľa rokovacieho poriadku a štatútu NRS, zverejneného v čase začatia konania v Obchodnom vestníku, (iv) konanie bude písomné (v) rozhodcu (senát) vymenuje NRS.

Related Post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

preloader