Neprevzatý tovar na dobierku

Čo ak si tovar ktorý som objednal neprevezmem na dobierku?

Zaplatíte 6 € vrátane DPH

Ked si objednáte v rešturácií jedlo, kuchár pol hodinu Vám robi na mieru jedlo a potom odíte ? Sme si istý že nie.
Uvedomte si, že nevyzdvihnutím zásielky ste nám okrem finančných nákladov na viac zvýšili náklady tým, že
zásielku musíme rozbaliť, tovar skontrolovať, nepoužiteľné obalové materiály musíme zlikvidovať, zaistiť
spätnú logistiku tovar, čo platíme 3 x za váš poštovné a veľa inej práce.

O doručení balíka podľa spôsobu dopravy ste infomovaní minimálne 5x e-mailom, že odoslaný je balík, čaká na pošte, v zásielkovni, testne pred vyprešaným odbernej lehote , aj + telefonicky Vám dojdú upozornenie, čiže najčastejšie odpovede: ,,nevedela som o tom ,, nie sú vhodné a akceptovateľné z našej strany

Uvedomujeme si, že môžu nastať okolnosti pre ktoré ste si zásielku neprevzali a nebol to váš zámer. Mohli ste byť
príliš pracovne vyťažený, mohli by ste byť v karanténe, nemali ste čas, museli ste odcestovať a pod. Pochopte však prosím aj vy nás, že nemôžeme znášať takto spôsobené škody a vždy je možnosť zavolať a zaplatiť napr na náš úceť atd.

V prípade, že objednávka nebude zo strany kupujúceho zrušená pred odoslaním a kupujúci si tovar neprevezme na DOBIERKU napríklad, dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy ku ktorej ste sa zaviazali dokončením objednávky. Neprevzatím nám vzniknú náklady na poštovné ku vám + poštovné za vrátenie zásielky.

Tieto náklady vám budú vyúčtované ( 6 € vrátane DPH). S týmto chceme vykompenzovať aspon reálne vynaložených nákladov. Náhradu škody si uplatňujeme na základe ustanovenia § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka. Nakoľko ste porušili kúpnu zmluvu, môžeme to riešiť niekoľkými spôsobmi:

My vás na vzniknutú situáciu upozorníme e-mailom. A vy nám uhradíte kompenzáciu ako náhradu škody.
na náš bankovný účet: IBAN: SK8109000000005200676825  do poznámky: uvedte váš mail, meno, resp číslo objednávky

Dakujeme za pochopenie
Tím Martons